من باشم تا وقتی طاقت میارم میمونم تو خونه وقتی داشتم نابود میشدم نیرفتم بیمارستان مخصوصا اینکه الان ب ترافیک هم نمیخوری سریع میرسی
وای دختر درداتو همین جا بکش تا مبری بیمارستان دیگه راحت زایمان میکنی
چقدخوب ک ت 38هفته دردات شروع شده
تاجایی ک میتونی تحمل کن نرو بیمارستان انشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم استرس گرفتی صلوات بفرس ذکربگو ارومت میکنه خیلی تاثیرداره برامنم دعاکن گلم
عزیزم ۳۸ هفته و چند روزی؟
خب موقشه دیگه پاشو زیر دوش یکم بگو شوهرت ماساژ بده خودت نوک سینه ماساژ بده اسکات برن تا زودتر دهانه رحم باز بشه تو بیمارستان اذیت نشی
عزیزم اروم شدی یا هنوزم درد داری؟ اگه درد داری بنظرم ریسک نکن و برو بیمارستان هر ۵ دقیقه هی میگیره ول میده بنظرم موقعشه
برو بمون جلو بیمارستان داخل نرو بنظرم
سر زایمان برامنو پسرمو شوهرم دعا کن
اره از همون اول سر ۵ ۶ دقیقه بود؟
هنور منظم نیس
آره برو عزیزم
اره احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.