دفع‌ پروتین خطرناکه

۴ پاسخ

اره خیلیییی من دفع پروتئین داشتم
سزارین شدم سریع

نشونه مسمومیت بارداریه نگران نباش فقط باید تحت نظر باشی

ازمنم اون ازمایش ادرار گرفتن هیچی نبود نترس

نه هفته های اخردیگه نترس

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و نورا مامان امیرعلی و نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان گندم خانوم مامان گندم خانوم ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد