اونایی که آنومالی میخان برن یا تازگیا رفتن
چه قیمته

۱۹ پاسخ

من چارروزپیش رفتم3600

ماه پیش ۸ تومن

من قیمت انومالی رو تو سونوی ان تی پرسیدم گفت ۲۵۰۰

من چهارشنبه میرم ۳ میل

من 6.600 رفتم ولی خیلی خوب و کامل بود خیلی راضی بودم

من زنگ زدم یجا پرسیدم ۲۸۰۰

تهرانم ۷۹۰۰ گرفت خیلی گرون گرفت جایهخاصیم نرفتما

۵۵۰۰ من تو تعطیلات عید رفتم

دوشنبه میرم ولی نپرسیدم نمیدونم چنده

2300 انجام دادم

۴میلیون

چن روز پیش رفتم ۴تومن

زنگ بزن سونوگرافی مریم فکرکنم کمتر بگیره

من ۶اردیبهشت رفتم
۶میلیون

۲۷۰۰اینجاست

من ۱۹ ام رفتم ۲۲۰۰

من امروز رفتم ۱۰ ملیون شد

پرسیدم ۴۵۰۰

من دوشنیه میرم ۲۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی