من چارروزپیش رفتم3600
ماه پیش ۸ تومن
من قیمت انومالی رو تو سونوی ان تی پرسیدم گفت ۲۵۰۰
من چهارشنبه میرم ۳ میل
من 6.600 رفتم ولی خیلی خوب و کامل بود خیلی راضی بودم
من زنگ زدم یجا پرسیدم ۲۸۰۰
تهرانم ۷۹۰۰ گرفت خیلی گرون گرفت جایهخاصیم نرفتما
۵۵۰۰ من تو تعطیلات عید رفتم
دوشنبه میرم ولی نپرسیدم نمیدونم چنده
2300 انجام دادم
۴میلیون
چن روز پیش رفتم ۴تومن
زنگ بزن سونوگرافی مریم فکرکنم کمتر بگیره
من ۶اردیبهشت رفتم
۶میلیون
۲۷۰۰اینجاست
من ۱۹ ام رفتم ۲۲۰۰
من امروز رفتم ۱۰ ملیون شد
پرسیدم ۴۵۰۰
من دوشنیه میرم ۲۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.