۷ پاسخ

دیگه خیلی زودبخوابن ۱۱😂۱۴۰۴ همینن

وای بچع منم اینطوریه دیونه شدم دیگه از بی خوابی

اینم شانس مایه😆

دخترم الان دیگه خوابش برد اول ساعت۱۱خواب بود الان دیگه. دوشبه این‌ساعتا میخوابه😫

از ساعت ۱۲ همش غر میزنه

جواب رو یافتین مارو هم در جریان بزارین 😊

👌👌👌

سوال های مرتبط

مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی
مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی