دیگه خیلی زودبخوابن ۱۱😂۱۴۰۴ همینن
وای بچع منم اینطوریه دیونه شدم دیگه از بی خوابی
اینم شانس مایه😆
دخترم الان دیگه خوابش برد اول ساعت۱۱خواب بود الان دیگه. دوشبه اینساعتا میخوابه😫
از ساعت ۱۲ همش غر میزنه
جواب رو یافتین مارو هم در جریان بزارین 😊
👌👌👌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.