۶ پاسخ

لباسشو کم کن پوشکش باز کن دست و صورتش با آب ولرم بشور

ن عزیزم نگرفتم

تبشو گرفتی؟
منم برای واکسن ۲ ماهگی دایم تبشو میگرفتم تب نداشت ولی سر و دست و پاش داغ بود.. منم کار خاصی نکردم همون استامینوفن ۴ ساعت یه بار دادم

ممنونم

پاشویش کن با آب ولرم

پاشویه ش کن

سوال های مرتبط