پماد تتراسایکلین بزن همون پماد استریل چشمی هم صد عفونی میکنه هم بزنی خشک میشه میفته خون
هیچی عزیز مث زخم خودش خشک میشه خون روش میبنده چیزی نزنی عفونت میکنه وارد جریان خونش میشه
هیچکاری نکن بچهمنم هشت روزگی نافش افتاد و چندروز بعدش خون میومد ک بعد ده روز خوب شد الهی شکر
پماد چشمی از داروخانه بگیر بزن خوبه،بچه من دو روزی خون اومذ زدم خوب شد
یکم زرد چوبه بریز روش ی دستمال کاغذی بزار زود خوب میکنه
هیچ کاری نکن خودش خشک میشه مثل زخم میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.