کسی هست بعد از ۶ ماه هم شیر شماره ۱ بده ب بچش

۸ پاسخ

آره من تا دیشب ۱میدادم چون ۲پیدا نمیشد از دکترشم پرسیدم گفت مشکلی نداره فرق زیادی باهم ندارن

دو پسرمو نمیسازه همش میارتش بالا واسه این باز ۱ گرفتم

من ندادم ولی دکترش گفت اگر ۲گیرت نیومد میتونی بدی مشکلی نداره

من دوسه تا قوطی شیرخشک شماره یکم مونده بود دکتر گفت هرموقع یکا تموم شد دو رو شروع کنم

نه من بعد واکسن ۶ ماهگی ۲ دادم

بهتره دیگه ۲ شروع کنی ولی کم کم بهتره مثلا دوتا قاشق یک دوقاشق ۲ برای ۱۲۰ تا برای شیرخشکش

نه ۲ بخز براش

من تا ۷ دادم تازه ۲ گرفتم ۴ ردزی میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی