فک کنم ۳ سال باشه
من که نبردم
نه نمیذاره
آره من امروز بردم .خیلی راحت بود
خداروشکر مشکلی هم نبود
دخترمو بردم
دوست داشت و همکاری کرد
اول خودم بعد شوهرم نشستیم خوشش اومد اونم نشست
بله بردم ولی اصلاهمکاری نکرد وباوسایلش داشت بازی میکرد
۳ سال به بعده فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.