مامانا شما نی نی هاتون سنجش بینایی بردین

۶ پاسخ

فک کنم ۳ سال باشه
من که نبردم

نه نمیذاره

آره من امروز بردم .خیلی راحت بود
خداروشکر مشکلی هم نبود

دخترمو بردم
دوست داشت و همکاری کرد
اول خودم بعد شوهرم نشستیم خوشش اومد اونم نشست

بله بردم ولی اصلاهمکاری نکرد وباوسایلش داشت بازی میکرد

۳ سال به بعده فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان پدرام مامان مامان پدرام ۳ سالگی