من سرگیجه وحشتناک و حالت تهوع داشت قبل پریود بی بی چک زدم مثبت شد فهمیدم باردارم فکز میکردم ویروس گرفتم
من تا میگن حالت تهوع دارم اتومات ذهنم میگه طرف بارداره برای خودم اولین نشانه بودنه یه بار سه بار😁
دوس داری باردار باشی؟
علائم خاصی ک نداشتم فقط چون هرماه ۳.۴ روز از ماه قبل زودتر میشدم و این اولین باری بود ک زودتر نشدم ب شک انداخت منو
و اینکه یکی دوشب قبل اینکه تست بزنم ی غذایی درست کرده بودم ک همیشه قبلنا میخوردم ولی اونشب وقتی نشستم سرسفره لقمه بگیرم اصلااااا نتونسم بخورم انگار حالم بد میشد اصن نگاهش میکروم یا ب خوردنش فک میکردم
من فق سوزش معده داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.