لباس چیا باید بردارم برای سیسمونی میشه راهنمایی کنید؟؟

۲ پاسخ

سایز صفر سعی کن زیاد نخری چون فقط ۲۰ روز اول تنش میشه البته به جثه نی نی هم ربط داره شاید دیدی تا دو ماهگی سایز صفر به تنش شد

من دوتا ست ۱۳ تایی و۱۹ تایی سایز ۰ خریدم
سه دستم سایز ۱ فقط
دیگ‌دوسه تا هم بادی سفید حلقه استین و شلوار راحتی هم خریدم
مابقیش گذاشتم بدنیا بیاد ببینم بچه چقدیه

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی