من واسه سیسمونی پسرم فقط وسایل ضروری رو خریدم و کمد واسه وسایلش
بعد از تولدش اگه چیزی لازم داشت اونوقت می خریدم
و حتما رکابی زیر دکمه بخر واسه نی نی خیلی خوبن
به جای ساک کوله پشتی بخر
کریر اصلا استفاده نمیشه ولی اگه پیاده روی داری کالسکه بگیر
اگه تصمیمت بر اینه که شیر خودتو بدی بهتره هزینه ایی واسه خرید شیشه شیر مارک و پستونک نکنی
توری وان خیلی بدردم خورد
ست ناخن بدرد نخورد یدونه ناخنگیر تک بهتره
اغوشی سوییسی بود چی بود اصلا بدرد نخورد
دخترم سوار روروئک نشد
تاب ریلکسی گرفتم با پایه تا الانم دارم استفاده میکنم (دخترم ۲۷ماهشه)
پستونک خوب بدرد نخورد واس داروخونه رو گرفت همین معمولیا
همینا یادم اومد😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.