۹ پاسخ

مولفیکس سایز یک خریدم
روش نوشته دو تا پنج کیلو
بچه های قبلمم همینم میخریدم خوب بود

برحسب وزن مگه نیست

من مای بیبی سایز بدوتولد داشت،مناسب 2تا 5 کیلو
یه بسته از اون گرفتم تا بعد ببینم ادامه اش رو چه سایزی بگیرم

سایز صفر از کجا پیدا میکنید من هرجا میپرسم 1ب بالادارن🫠

دوتا صفر دوتا یک صفر خیلی کم مصرف میشه اگ کم اومد میتونی بری همون موقع بخری ولی تا جایی ک دیدم سایز صفر و نهایت تا۱۵ روزگی مابقی یکه بیشترین مصرفو داره

من فقط یک گرفتم

من ۳ بسته صفر گرفتم ۲ بسته هم ۱

من سه چهارتا صفر گرفتم پنج شش تا هم یک

سایر0تا یه ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین کوچولو🤍 مامان رادوین کوچولو🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین 🤰شایلین مامان رادین 🤰شایلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری