۵ پاسخ

لباس سایز صفر فقط یه دست
لباس سایز یک ،دو دست کامل
لباس سایز دو دو دست
لباس زمستانی ،کاپشن سرهمی
دستمال خشک کن
زیرانداز تعویض
پتو دور پیچ (پتو نوزادی)
پتو کودک
ست لحاف و تشک نوزادی
شال و کلاه بافتی
قنداق فرنگی
ساک
کریر
کالسکه
رورئک
حوله
پشه بند
لوازم حمام و لوازم بهداشتی
شیشه شیر و پستونک
فلاسک
ست غذاخوری
قاشق حرارتی
سرویس قابلمه بچه(درصورت نیاز)
پوشک سایز صفر فقط یک بسته
پوشک سایز یک
پودر بچه
کرم کالاندولا
ست ناخن گیر
برس و شانه نوازدی
دندان گیر
سرلاک خوری
پستونک عصاره خوری
شیر دوش
البته هرکدوم رو دوس داشتی حذف کن

من سایز صفر نخریدم و کل چیزای ک خریدم میزارم بخون
چون بچم تابستون به دنیا میاد سایز ۱ زیاد خریدم
سایز دو الی ۶ هرکدوم دوسه دست خریدم
لباس بیرونی ۶تا خریدم
هم سرهمی هم بیرونی میشه استفاده کرد
لباس زمستونی یه دست خریدم
شامپو.لوسیون.شامپو بدن.دستمال مرطوب.مایه لباس.اسباب بازی.تخت.کمد.فین گیر.جغجغه.واکر.تشک بازی.استخر توپ.ماشین شارژی.رخت خاب مسافرتی.دستمال خشک کن‌.زیر انداز تعویض دوتا.شورت عینکی سه تا زمانی ک میخام بازش بزارم.پاماد سوختگی.پودر بچه.ست پرده اباژور لوستر.ست سبد دستمال اتاق.سبد لباس.شیشه شیر.پستونک.برس شیشه شور.ست حوله ۵ تیکه.وان.شیر دوش.دندون گیر
زانو بند.محافظ سر.بالشت فرم دهی.روتختی ۷ تیکه.گهواره.آروغ گیر.پیش بند.ظرف غذا.قابلمه.ست کالسکه بدون کریر.پتو دور پیچ.چوب لباسی.گوش گیر حمام.توری وان حمام .ابریز جلو صورت حمام

من که یه پتو از اونا که کلاه داره میخرم یه دست لباس سایز ۰ واسه بیمارستان یه بسته پوشک شماره ۱ فعلن ساکی .شامپو بچه دسمال مرطوب.پستونک. شیر دوش.دو دست لباس سایز ۱ و ۲ شلوار راحتی تکی میخرم .وازلین بدون بو واس چرب کردنش چون پماد به درد نمیخوره .یه کیلو پنبه بالشتشو خودم درست میکنم مشمبا پلاستیکی واس تعویض پوشکو این چیزا .جوراب کلاه .حوله حمام .فعلن همینا دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه که به درد بخوره

من این‌ دارم اما همه اش نیاز نیست

تصویر

سلام گلم مبارک باشه
چیزای ک لازم داری بخر به نظرم من سر پسرم انقددددد وسیله خریدم باز ک نصفش بدون استفاده موند هی بخشیدم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد