توی گهواره قسمت ابزار سیسمونی داره، همه رو بخون بعد تصمیم بگیر که کدوما رو میخوای، همینجا سرچ هم کنی نظرات بقیه رو هم میخونی
من ۵تیکه سایز صفر گرفتم با دودست هم بلوز شلوار سایز صفر
دودست بلوز شلوار سایز ۱
دیگه بیشتر ۲و۳ میگیرم
سرهمی هم یکی بیرونی ۲ گرفنم و یکی تابستونی ۱ دیگ سرهمی ها بیرونی و سایز ۲و۳مونده هنوز
من شخصا هيچ لباسي هنوز نگرفتم
اول رفتم سراغ وسايل مهم مثل تب سنج پوار برقي و...
اگه شرايطشو داري كالسكه و كرير و چيزايي كه خودت فكر ميكني بر اساس سبك زندگيت نياز داري اون بزرگارو بخر چون اونا روز به روز قيمتاش داره اضافه ميشه
تا ٩ ماه خيليا برات كادو لباس ميارن خيليا
حتما يكي دو دست سايز صفر بگير چند دستم سايز ٠تا ٣ماه
بقيه ش نگير بذار بچه به دنيا بياد بايد قد و وزنشو ببيني بر اون اساس سايز مناسبش لباس بخري
سایز یک و دو خونگی بیشتر بخر لباساش زود کثیف میشن من خودم سایز۱ هشت دست خونگی خریدم ۳تا سرهمی
سایز۲ام دو دست خونگی خریدم۵دست سرهمی
لباس خونگی سایز۱،۲،۳
سرهمی سایز۱،۲،۳
از هر سایز دوسه دست
برای بیمارستانم یه دست۷تیکه بخر به دستم خونگی سایز صفر بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.