من برای پسرم یدونه بیست گرفتم یدونه 22 نمیدونم یا 23
این 20 از زمانی که راه افتاد یعنی یکسالگی سایزش شد تا نزدیک دوسال
این یکی نمیدونم 22 یا 23 از یک سال و نه ماه دارم استفاده میکنم تا الان که دو سال و دوماهشه بازم کوچیک نشده😂
اره بابا
جوراب یا پاپوش بگیر
از این پاپوش های سایز ۱ و ۲ بگیر فعلا.
ازسایز۱۸
یه پاپوش بگیر فقط
بگیر عزیزم چندتا پاپوش بگیر
سایز ۲۱ اینا تقریبا برای یک سالگی خوبه که راه میوفتن
یکی دو جفت برای تو سیسمونی قشنگه
سایز 23شروع میشه
زوده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.