آخه اولین شکمه تجربه نداشتم حالا شما مبگید خوبه دیگه 🤗
من سر بچه اولم از هر سایز(0 ، 1،2،3) دو دست گرفتم و کافی بود به نظرم کمتر از اون کارم راه نمیفتاد
برای اینکه بدونی هر دست چندتیکه س باید به فصل توجه کنی بچه هر سه ماه یه سایز میره بالاتر، سایزی که توی تابستون میفته آستین کوتاه و رکابی و شلوار بسشه اما سایزی که تو فصلای سرد میفته آستین بلند و کوتاه و رکابی و شلوار رو همزمان میخواد
سرهمی زیپدار نعمته ...سریع بسته میشه راحت...از دکمه ای بهتره ب نظرم
یه دست صفر بیمارستانی حتما بگیر . چون فصل گرمی سرهمی جوراب دار زیپدار یکی بخر تا ۳ماهگی بقیه هم بادی بگیر . با شلوار ...چون پوشک عوض میکنن گاهی ممکنه درز کنه ...بهتره شلوار یاشورت بپوشه ..بادی ۳ دست تا ۳ماهگی ۳دست تا ۶ ماهگی بخر ...رکابی و حلقه ای بخر دوتا ...تابستون گرمه...در نظر بگیر یه روز درمیون باید لباس عوض کنی یا شیر بالا میارن یا پی پی درز میکنه ...بیرونی هم یه دست بخر هر فصلی
سایز صفر دو دست بگیر
سایز۱
سه دست بگیر
ست ۱۹تیکه بخر سایز ۲ ب نظرم بزرگتر باشع بهتره چون زود تنگ میشه براشون
من سایز ۱؛۲ ؛۳ فعلا از هر کدوم ۵دست گرفتم نمیدونم حالا اشتباه گرفتم یا زیاد گرفتم یا کم 🥹🥹
سایز ۱میتونی ۴ دیت ۲و۳ روه ۳دست
من تا سایز سه خریدم، از هر دست سه/چهارتا فعلا، نمیدونم کافیه یا نه…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.