سلام خانوما چن دست لباس نوزادی باید بگیرم تا چن ماهگیش

۳ پاسخ

صفر و یک. هر کدوم یه دست بگیری کافی. چون همون ماه اول میتونی. استفاده کنی.

من از سایز ۱ تا سایز ۵ از هر کدوم سه دست خریدم
سرهمی هم جدا خریدم از سایز ۱ تا ۳ هر کدوم یدونه

من تا از سایز ۰ تا ۳ گرفتم از هر سایز سه دست
کنارش هم سه دست سر همی و سه دست بلوز شلوار برا بیرونی
حالا تا بعد بازم میخرم
البته مامانم زحمت میکشه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری