۴ پاسخ

خب بستگی داره لباس از بچه اولت داری
اگه داری چند دست لباس سایز ۱ و ۲ بگیر بعدا ک میتونی ب سایزش بخری

سایز صفر ی دست گرفتم
سایز دو سه دست مابقی سایز دو

من سه دست سایز یک‌گرفتم سه دست سرهمی یک و یک و دو.. یدونه صفر قشنگ بود چون🤣 همینا بسه خو بعدا باز میخریم

من بچه ی شونه ۱۳دست گرفتم فعلا
با ست حوله و کیف و ست خوابش

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد