سایز صفر هم میگن برا زیر دو و نیم کیلوعه
من یدونه سایز یک میخرم چون میگن پوست بعضی بچه ها حساسه حساسیت میدن گاها برای همون یدونه کافیه
زوده الان بگیری فردا ب یه برند حساسیت داشته باشه میمونه رو دستت
یه بسته ده عددی صفر بگیر من دختر ۳۸۰۰بود والا صفر خریدم دوتا بسته صفر سه تا یک سایز صفر یکی بخر تعداد کم ببین بچه حساسیت نزنه ضرر کنی
من دیشب ی یک خریدم
زیاد نگیرید ممکنه بچه به اون برند حساسیت داشته باشه فعلا یدونه بگیرین کافیه
یکی بگیر اگه نساخت بهش بتونی یه برند دیگه بگیری
۳ سال تاریخ دارن من تاریخ چک کردم خریدم
تاریخشو چک کن حتما
بگیر میمونه دیگه
زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.