۷ پاسخ

نی نی من چهارم رد کرده اما کامل خوب نشده ای خدااا

من کولیک داشت دخترم دیگ داشتم روانی میشدم بردمش فوق تخصص تغذیه کودکان ب پروتین گاوی حساسیت داشت دارو داد و
کلی تا خوب شد الانم دیگ چهارماهش شد و کولیکش تموم شده

طاقت بیار گلم.کم کم بهتر میشه

من بعضی وقتا ک دیگ کم میارم ترنجبین میدم بچم هم آروم بخوابه هم من یکم استراحت می کنم
همیشه نمیدما بعضی وقتا ک کم میارم

از مرحله کولیک گذر کردن واقعا ادم و پیر می‌کنه

درست میشه عزیزم یکم بزرگتر ظه

منمممممممم😴😭

سوال های مرتبط

مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی