نی نی من چهارم رد کرده اما کامل خوب نشده ای خدااا
من کولیک داشت دخترم دیگ داشتم روانی میشدم بردمش فوق تخصص تغذیه کودکان ب پروتین گاوی حساسیت داشت دارو داد و
کلی تا خوب شد الانم دیگ چهارماهش شد و کولیکش تموم شده
طاقت بیار گلم.کم کم بهتر میشه
من بعضی وقتا ک دیگ کم میارم ترنجبین میدم بچم هم آروم بخوابه هم من یکم استراحت می کنم
همیشه نمیدما بعضی وقتا ک کم میارم
از مرحله کولیک گذر کردن واقعا ادم و پیر میکنه
درست میشه عزیزم یکم بزرگتر ظه
منمممممممم😴😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.