۲۳ پاسخ

حالا شیشه شیر خوبه اینکه یکی مک بزنه تو رو شب تا صبح بدتره🥴😅
یعنی هلاکما

عزیزم چرا نمیدی شوهرت نگه داره
درسته شب نمیشه اما ظهر که شوهرت از سرکار میاد حتما دو ساعتی بده نگهش داره و تو راحت بخواب من با همون دو ساعت خواب ظهرم کلی انرژی میگیرم

از پنج بیدار هنوز نخواببده

مامان لیمو و مامان هایی ک از خواب بچه هاتون گله میکنید باید شیر شب رو حذف کنید تا بچه هاتون خواب کافی و خوبی داشته باشن ،شیرشب باعث پوسیدگی دندان میشه و این پوسیدگی از ۳،۴،سالگی شروع میشه اون موقع باید شبا از درد دندون بیدار باشید بفکر باشید شیر شب رو حذف کنید ،بیدار شد بهش توی شیشه آب بدید بندازید رو پاتون تکون بدید بخوابه ،توی روزم هر وقت شیر خواست بهش بیسکویتی چیزی بدید یا غذا ،کلا بعد یک سالگی سه وعده شیر کافیه یکی صبح یکی ظهر یکی شب

منم متنفر شدم از بچه دار شدن،، عاشق بچمم ولی دیگه گوه بخورم بچه دار شم والا به نظرم اونایی که چند تا بچه میارن بچه هاشون ارومن که میارن وگرنه اگه مثل پسر من صبح تا شب در حال نق زدن و گریه بودن دیونه میشدن 😔

من پسرم از چهل روزگی برا شیر شب بیدار نشد

ما میفهمیم حالتو🥲

دقیقا منم همینم البته شیرخودمو میخوره دیگه سینه هام درد میکنن انقدر میک میزنه...والا برا من فقط بهث خوابم نیست...کلا خیلی اذیتم کرد پیرشدم دیگه....از صبح که پا میشه گریه تا شب..هی باید بغلش کنی

دقیقا منم همینم دخترم شیر خودمو میخوره همیشه سینه م دهنشه بخدا خواب ندارم آرزوم شده یه خواب

باید شیر شب و قطع کنی تا خوابش درست شه

خاب روزشون زیاد باشه تو شب نمیخابن من پسرم اگه ساعت ۱۰ شب بخابه ۵بیداره روانی میشم سر حال و میخاد بره اصلا همشم منو تو خاب میزنه که پاشو موهامو میکشه اگه تا ۱۲اینا نزارم بخابه تا ۹ خابه الان بیداره

واااای نگوووو من گاو تازه دخترم ۷سالش شده بود راحتتتتت پسرمو اوردم دارم روانی میشم خدااااااآا بی خوابی جر خوردم

جای خابش روجداکن،مثلا یه تخت یا یه رختخواب جداازخودتون ،توی اتاق براش بذارواونجابخابونش
واقعابچه هاخیلی وول میخورن ،اینجوری حداقل همون یکی دوساعتوراحت میخابی

مشکلش چیه اخه؟من فکر میکردم شیرخشکیا راحت تر میخوابن
آخه دختر من شیر خودمو میخوره اینجوریه 😑

مگه هنوزشما شیر شب میدی؟

جدیدا پسرمن اینطوری هس چون درتلاشن واس دندونای عقب بعدازظهرونمیزارم بخوابه میبرم پیاده روی یاپارکی وبعض وقتا میزارم تواب بازی کنه خسته میشه بازبه نسبت راحت میخوابه امتحان کن شایدبرات مفیدبود

من میفهمم چی میگی

چقدر منی

من ک امشب نخوابیدم بالاخره صبح شد... آقا ساعت ۱۲ خوابیده پاشدم خونه رو مرتب کردم اومدم از دو بیداره حالم بده منم😢 نمیخوابه .. پاشده میره تو حال بازی میکنه

از اعماق وجودم درکت میکنم
واقعا منم لذتی از بچه داری نبردم همش بی خوابی نق گریه رفلاکس آلرژی همه چی

دختر منم همینه عزیزم
فقط باید تحمل کنیم ، منم خیلی کم بیارم از طرفی هم سنم کمه ، از اولش تا الان خودم تنها بودم ، خیلیا اطرافم میبینم مادر شوهرشون یا مادر خودشون کمکشونه
ولی من تنهام چون مامانم دوره خلاصه اره خیلی خسته کنندست خدا بهشون سلامتی بده انشالله زود بزرگ میشن این روزا هم میگذره

دقیقا منم حالم از حاملگی و بچه بهم میخوره من دوتا دارم کوچیکه خواب می‌ره بزرگه رو مخمه مغزمو میخوره
همینجور به ترتیب

آخ گفتی منممممم بخدادیگه خسته شدم نشده یه شب تاصب آروم بگیره بخوابه،الانم برادندونش خوابش بیشتربهم خورده یسرگریه 🥲🥲

سوال های مرتبط