خانما مشکلی نیست اغوز گاو(اولین شیر گاو ) بخورم ؟!

۶ پاسخ

فک نمیکنی سنگینه برات

حالا چرا اینو باید بخوری؟ اونم آغوز

عزیزم اون اغوز مال بچه گاوه نه تو

نخور طب مالت گاوی میاره

نخوری بهتره بخاطر الودگی و میکروب چون بخاطر بارداری الان سیستم ایمنی بدن پایینه بهو واکنش نشون بده اذیتت میکنه

نه نخور هوا گرم هست سنگین هست اذیت خواهی شد

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم هفته چهلم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین💕دلوین مامان ماهلین💕دلوین ۷ ماهگی