۸ پاسخ

ما با خرما و رطب میخوریم

تا حالا نخوردم میگن خیلی خوبه بخور

وای من عاشقشم

با شکر بخور

خیلی مقوی و خوشمزه هست مخصوصا با شکر.ولی تو بارداری چون محلی هست میشه خورد؟؟

اصلا خود آموزش به تنهایی خورده میشه فقط باید مزه اشو دوست داشته باشی به تنهایی خیلی هم مقوی هستش

قاطی نکن خراب میشه
بزار بپزه ولی نزار بجوشه فقط باید گرم بشه

من خوردم

سوال های مرتبط

مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین💕دلوین مامان ماهلین💕دلوین ۷ ماهگی
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد