سلام مامانا شیر گاو بد نیس بخورم

۴ پاسخ

نه خاصیتشم بیشتر.منتها خووووب بزار بجوشه

میگم خراب نشده باشه

خوبه شیر جوشیده سرد به معده سازگارتره

خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی