هویج بد نیس بخورم؟

۶ پاسخ

نه بابا من زیاد میخورم
هویج ویتامین آ اونقد بالایی نداره
ویتامین آ حیوانی خطر داره باید کنترل شده مصرف بشه وگرنه هویج گیاهیه اونقد خطری نداره

اب هویج بده عزیزم ویتامین Aبالاعه.یدونه هویج یا تو غذا اونقدر زیاد نیس اکیه

خیلی بده نخوریا 😑🤣

واااا بخور خب

یه دونه بخوری اوکیه

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی