نه بابا من زیاد میخورم
هویج ویتامین آ اونقد بالایی نداره
ویتامین آ حیوانی خطر داره باید کنترل شده مصرف بشه وگرنه هویج گیاهیه اونقد خطری نداره
اب هویج بده عزیزم ویتامین Aبالاعه.یدونه هویج یا تو غذا اونقدر زیاد نیس اکیه
خیلی بده نخوریا 😑🤣
واااا بخور خب
یه دونه بخوری اوکیه
نه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.