خانما خیلی بدنم میخاره سیتریزین بد نیس بخورم ن؟

۷ پاسخ

گلم خیلی خطرناکه باید بری دکتر شاید ختم بارداری بدن

حتما برو دکتر اول

من که حساسیت داشتم دکترم گفت بخورم

کاری ب حرف ما نداشت باش من چون کلا حساسیتی هستم و قرار بود مهر اقدام کنیم ک نوبت آمپول حساسیتم برسه نشد بزنم دکترم بهم اجازه سیتریزین ۲۵ داده بود ولی بازم من خیلی تحمل میکردم دیگ نمیتونستم خیلی دیگ حالم بد میشد میخوردم هر مادری شرایط خودش داره شاید اصلا برا شما خوب نباشه خو

خودسر نخور هیچ دارویی رووو

منم همینم دکتر گف کیسه اب سرد بذار غذای بدون ادویه بخور و اگ دیدی خیلی شدیده میتونی سیتریزین بخوری

هیچی بدون تجویز نخور کاری به حرف اینجا نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌وهشتم بارداری