۵ پاسخ

مشکل کبدی داری ؟

من خیلی خارش داشتم آزمایش گرفت گفت آنزیم بالا بود

عزیزم منم همینطورم،رفتم دکتر ازمایش نوشت خداروشکر چیزی نبود،گفت حساسیت بارداریه،ی قرص داد،خیلی بهتر شدم

حتما ب دکترت بگو از بالا رفتن انزیم کبدی میتونه باشه از حساسیت ب جفتم میتونه باشه

به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان بُشرا کوچولو🩷 مامان بُشرا کوچولو🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی