منم همینطور شدمممم
خیلی اعصابم بهم می ریزه
شکممم بدتر
منم الا دو هفته هست که خارش دارم شدید ازمایش دادم خوشبختانه برای کبدم نبود گفت برای خشکی پوست و کش اومدن هست شما حتما به پزشکتون اطلاع بدین ازمایش بدین
تو هفتههای آخر طبیعیه پوستت خشک شده مرطوب نگه دار، آب زیاد بخور
حتما دکترت و در جریان بزار عزیزم یه وقت خدایی نکرده واسه کبدت نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.