۶ پاسخ

منم همش پفيلا گوجه اي هوس ميكردم ميخوردم

خودت درست کنی بهتره یه پودر گوجه هست عطاری ها دارن خودت درست کن که نمک نزنی و پودر گوجه بهش پودر پفیلا هم میگن خودت درست کنی خیای بهتره

نفخ میاره خیلی

نه چرا بد باشه عزیزم

من میخورم

بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان مامان آینده مامان مامان آینده ۵ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی