۴ پاسخ

نه عزیزم

پسر منم برعکس بود ۲ماهگی تب داشت و کلا بیحال بود ولی ۴ماهگی اصلا هیچیش نشد

من دوماهگی تب نکرد دیروزم چهارماهگی رو زدم فعلا خداروشکر ک تب نکرده

نه واسه من ۲ ماهگی تب نکردن راحت بود چهار ماهگی هم خیلی اذیت شدن هم تب تا ۴ روز داشتن

سوال های مرتبط

مامان قند خونه 🩷 مامان قند خونه 🩷 ۱۱ ماهگی