خانوما نینی بعد از شیر آروغ نزنه چی میشه؟

۶ پاسخ

دل درد میگیره

بالا میاره

دردل دردمیکیره هم اینکه احساس سیری می‌کنه درس شیرنمیخوره

بعضی موقع ها از اینه ک درست سیر نشده
بعضی موقع هام از اینه ک قشنگ شیر خورده هوا نرفته داخل

میگن اذیت میشه باید ببخشید یا اروغ یا از پایین تخلیه شه

شکم درد میشه و نفخ

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی