قدم نورسیده مبارک
میشه بگین راضی بودین از بیمارستان از دکتر
هزینه هاتون چند شد؟؟
دکتر نامه سزارین میده راحت یا اذیت میکنه؟
تو بیمه سزارین اجباری میزنن یا اختیاری؟
مبارکه عزیزم
از تجربیاتت میگی دکتر منم طهماسبیه
میخوام بدونم عمل و سوند و ماساژ رحم چطپری بود
بیمارستانش چطوره؟بچه رو بردن nicu یا نه؟
مبارکه گلم
مبارکهعععععع مارم دعا کن😁
قدم نو رسیده مبارک عزیزم
قدمش پر خیر وبرکته عزیزم مبارکتونه
عزیزم 🥲تبریک میگم💕
قدم نورسیده مبارکاااااا😍
قدمش مبارک چشم تون روشن 🌹
مبارکههه❤
مبارکه🥹😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.