یک تا دو
به نام خدا دوازده و نیم زودتر عمرا بخوابن😂
پدرمنو در آورده این بچه بخدا کلافه ام از دستش
مگ خواب دارن تو این ماه
چون دوتا هستن همزمان ۱۱شب میخابونم .اولی دیر میخابه .
دختر من ۹و نیم شب میخابید ۶ صب بیدار میشد شیر میخورد باز میخابید تا ۸ صب
کوک بود قشنگ
١یا٢
معلوم نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.