خانما قد بچم ۴ ماهگی ۵۸ بود خوبه

۹ پاسخ

دختر من ۶۲ بود

پسر من قد تولد 50 بود یکماهگی 53 و دوماهگی 59 فعلا نبردمش بهداشت واسه قد و وزن سه ماهگیش پسفردا میبرم ببینم این ماه چقدر رشد داشته

نسبت ب تولدش خوبه

ژنتیکیه این موضوع عزیزم نباید مقایسه کرد

اگر تولد ۴۷ بود خوبه، به خوابش توجه کن و قطره اد

بستگی به قد تولد داره که چقدر رشد کرده
پسرم دوماهگی ۵۹ بود

۵۹.۸تا۶۴.۹واسه ۴ ماهگی هست
بستگی ب تولدش داره چند بوده

من دیروز بردمش واکسن زد ۶۱ بود

دختر من توی دوماهگی ۵۸ بود

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۷ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی