دختر من ۶۲ بود
پسر من قد تولد 50 بود یکماهگی 53 و دوماهگی 59 فعلا نبردمش بهداشت واسه قد و وزن سه ماهگیش پسفردا میبرم ببینم این ماه چقدر رشد داشته
نسبت ب تولدش خوبه
ژنتیکیه این موضوع عزیزم نباید مقایسه کرد
اگر تولد ۴۷ بود خوبه، به خوابش توجه کن و قطره اد
بستگی به قد تولد داره که چقدر رشد کرده
پسرم دوماهگی ۵۹ بود
۵۹.۸تا۶۴.۹واسه ۴ ماهگی هست
بستگی ب تولدش داره چند بوده
من دیروز بردمش واکسن زد ۶۱ بود
دختر من توی دوماهگی ۵۸ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.