شیرخشک نان خوبه بدم به دخترم

۶ پاسخ

من به دخترم کمکی شیرخشک دادم به دکتر گفتم براش می نوشت نان کامفورت می نوشت

روزای اول و آبتامیل بده

نه سنگین بیمارستان به من گفت ببلاک بیومل اپتامیل خوب هستن

نان ت‌پل میکنه ولی خیلی سنگین

خواهرم نان داده 'خیلی خوب بود 'بچه اش وزنش عالیه
تپلی شده
منم میخام برا دخترم نان بگیرم 'خدا کنه بهش بسازه

نه سنگین. گیگوز بده

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد