من هیچوقت خیس نمیکنم
یه دور. جوش کنه کف میده همون نفخه
خیس نکن سفت میشه ربع ساعت بجوشون
اره نفخ داره
اگه خیسش بدی بهتره
ن گلم من که هیچ وقت خیس نمیکنم
من خیس نمیکنم .ببین رب ساعت میجوشونم آبش میریزم دور بعد دوباره آب میریزم میپزم
عزیزم نه عدس خیس کردند نمی خواد یا نهایتا ۱ ساعت کافیه عدس نسبت به نخود لوبیا نفخ کمتری داره واکر زیاد خیس بشه مواد مفیدش با آب دور میریزید البته دکتر تغذیه به من گفتش من خودم نمیدونستم
من عدس خیس نمیکنم هیچ وقت یه کم زیره بزن توش نهایت
اره عزیز نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.