مامانا ۳۷/۲ تبه؟ نیاز به دارو داره؟؟؟

۴ پاسخ

باجیوه ای که نیاز به جمع بانیم نیست

از ۳۷ ب بالا تبه مراقب باش...کنترل کن بالاتر نره...از ۳۷ ب بالا تبه...ولی از ۳۷ونیم ب بعد بابد دارو استامینوفن بدی

حالا تو مراقب باش بالا شد قطره بدی

37 5 تبه

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان افرا گوگوجی💞 مامان افرا گوگوجی💞 ۱ سالگی