۳۷/۸ تبه ؟

۵ پاسخ

اره عزبزم

بله تبه وباید کنترل بشه استا ۴ساعت یبار پاشویه بااب ولرم وخنک نگه داشتن محیط نه طوری که لرز کنه فقط گرم نباشه جایی که میخوابه

اره شروعش

اره عزیزم۳۷و۴ ب بعد شروع تبه قطره یاشربت استامینوفن بده بهشش

اره ۳۷.۵ شروع تبه استا بده زودتر

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی