۳۷.۷ تبه؟؟

۴ پاسخ

اریی

نه عزیزم. بالای ۳۸ تبه. اما حواست بهش باشه اگه خیلی هم استرسی هستی مث من یکم پاراکید بده بالا نره

اره گلم شروع تبه با استا کنترل کن

آره عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی