۴ پاسخ

عزیز دختر من 38و نیمه استامینوفن کوریزان دادم تب پایین نیومده میشه چهار ساعتی بدمش

یه درجه باید بالا تر حساب کنی لباسشو کمتر کن اتاقم خنک تر کن
تاظهر دیگه تب نمیکنه روزاول فقط سخته

نه. ۳۷/۳
ب بعد تب حساب میشه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
دختر اریایی دختر اریایی قصد بارداری
مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ ۲ سالگی
مامان ❤نیلماه❤ مامان ❤نیلماه❤ ۲ سالگی