۵ پاسخ

نه ولی کنترل کن آب سیب و لیمو شیرین بده بهش

از ۳۷ و نیم به بالا تب میشه

نزدیک به تبه

احتمالا برای دندونشه

نه ۳۷/۵تازه شروع تبه
ولی مسکن بده بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان محمد و نورا💙🩷 مامان محمد و نورا💙🩷 ۱ سالگی
مامان اقا محمد مامان اقا محمد ۲ سالگی
دختر اریایی دختر اریایی قصد بارداری
مامان ❤نیلماه❤ مامان ❤نیلماه❤ ۲ سالگی
مامان یوتاب مامان یوتاب ۲ سالگی
مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی