دقیقا دختر منم از دیشب همینجوری تب کرده بدون علائم
تبشم مثل پسر شما بین ۳۷ یا ۳۷ و نیمه
دکتر بردم گف تب از ۳۸ شروع میشه
فقط قطره استا داد چیز خاصی نداد🥲
نمیدونم چشه تازه خلاص شده بود از سرما خوردگی💔
تب از ۳۷ و نیم تازه شروع میشه
۳۷ تب نیست
میشه. گفت یکم بدنش گرمه
اگ بیشتر پنج روز تب داشت باید ببری آزمایش علتش مشخص بشه
وقتی ۳۷ و نیم میره بالا اصلا تب حساب نمیشه واسه دندونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.