۴ پاسخ

دقیقا دختر منم از دیشب همینجوری تب کرده بدون علائم
تبشم مثل پسر شما بین ۳۷ یا ۳۷ و نیمه
دکتر بردم گف تب از ۳۸ شروع میشه
فقط قطره استا داد چیز خاصی نداد🥲
نمیدونم چشه تازه خلاص شده بود از سرما خوردگی💔

تب از ۳۷ و نیم تازه شروع میشه
۳۷ تب نیست
میشه. گفت یکم بدنش گرمه

اگ بیشتر پنج روز تب داشت باید ببری آزمایش علتش مشخص بشه

وقتی ۳۷ و نیم میره بالا اصلا تب حساب نمیشه واسه دندونه

سوال های مرتبط

مامان اقا محمد مامان اقا محمد ۲ سالگی