تفنگی دقیق تر
منم سه شب درگیرم دو تا دکتر بردم گفتن با پاراکید کنترل نشد یک ساعت بعد بروفن بده به ترتیب مثلا ۴ساعت پاراکید ۶ساعت بروفن
من هیچکدوم به اندازه دست خودم قبول ندارم سر بچه اگه داغ بود به تنهایی تب نیست ولی اگه کف دست و پای بچه و کمر و پهلوش هم داغ بود تب حالا هر چقدر که میخواد باشه. من به اندازه ایی که مجاز پاراکید میدم.
خیلی جالبه دخترامون هم اسم هستند....هم سن هم هستند باهم تب هم کردن از دیشب
دختر منم دقیقا از ۲شب دیشب همینجوری تب داره....هر چهار ساعت دارم بهش پاراکید میدم طبق نظر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.