۴ پاسخ

عفونت داره ببر

آره درسته ...خب دیجیتالی میگن یه نیم درجه باید اًضاف کنیم

دور ناف رو شکم باید زده شه دقیق تره

اگ تب سنجت درسته و مطمئنی بهش از ۳۷ونیم شروع تبه باید استا بدی

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی