۳۷ شروعه تب هستش؟
فرزندپروری
پوشک
واکسن

۳ پاسخ

۳۷.۵ هست

نیم اضافه کنی اره علائم داره؟

۳۷ و نیم فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان نورخونه مامان نورخونه ۱ سالگی
دختر اریایی دختر اریایی قصد بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان ❤نیلماه❤ مامان ❤نیلماه❤ ۲ سالگی
مامان یوتاب مامان یوتاب ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی