#پوشک
واکسن
#رفلاکس

تصویر
۲ پاسخ

دختر منم عفونت داشت ادرارش زرد و بد بو بود تب کرد بردم ازمایش گرفتن عفونت داشت

نمیتونه ادرار کنه هی پوشکشو میکشه
تب داره
و هی میپیچه ب خودش موقع جیش کردن
جسش کردنش کمترمیشه
اگه تبش کنترل نشه باید بستری بشه

سوال های مرتبط

مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی