مامانا ۳۷.۲ تبه ؟
#پوشک
#شیردهی
_رفلاکس

۷ پاسخ

ن عزیزم ۳۷ و نیم ب بالا تبه

زیاد نیست
استا بده یا شیاف بزار پاشویه هم بکن بالاتر نره کنترلش کن

٣٧/٥يعني شروع تب
الانم كنترل كن كم كم

شروعشه

۳۷/۵ تب 😕

تا ۳۷.۴ تب نیست البته اگه از اونا نیس که نیم درجه اضافه کنی

تب خفیف

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی