وایستا جواب آزمایشت بیاد بعد برو
من سنو مشکلی نداشت آزمایش یکم ریسک زده بود دکتر ژنتیک بردم گفت از نظر من منفیه و نگران نباش ولی اگه دوست داری میتونی آزمایش سلفری یا همون ژنتیک رو بدی
منم برای خاطر جمعی آزمایش دادم ولی هنوز نیومده گفته سه خرداد آماده میشه سه هفته طول میکشه
منم آمنیو انجام دادم
به یکم استراحت نیاز داره ولی میارزه
عزیزم جواب سنوگرافی به تنهایی ملاک نیست
متخصص با توجه به ازمایش و سنوگرافی تشخیص میده که نیاز به سلفری هست یانه
صبرکنید جوابش بیاد باهم به متخصص نشون بدید تا تصمیم بگیره
امینو چرا الکی بری
وقتی میرن امینو ک سلفری مشکل داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.