۶ پاسخ

تو قسمت یادداشت ها هر وقت گرفت و ول کرد بنویس ببین فواصلش چطور هست اگه منظم بود دلخوش باش به زایمان😂

منم ۴۰ هفته و ی روزم دیروز رفتم معاینه اومدم قشنگ درد و انقباض داشتم خوشحال کلیم راه رفتمو پله و اسکات و اب گرم و پونه و زعفرون و ….
شب خوابیدم الان خوب شدم😂دوتا تیکه کوجیک هم ترشح خونی‌دیدم .
ی سانت بودم الان میخوام برم راه برم باز ب امید اینکه حداقل دو سانت بشم بستزی بشم ولی دیگه فردا هر طوری شده بستری میکنم خودمو

بله عزیزم ریا نباشه وقت زایمانته دیگ😂

احتمالا اول انقباض
با درد شروع نمیشه

عزیزم مگه الان نباید زایمان میکردی 🫡

برای معاینه هم هست
اگر منظم هستن درد زایمانه

سوال های مرتبط