تو قسمت یادداشت ها هر وقت گرفت و ول کرد بنویس ببین فواصلش چطور هست اگه منظم بود دلخوش باش به زایمان😂
منم ۴۰ هفته و ی روزم دیروز رفتم معاینه اومدم قشنگ درد و انقباض داشتم خوشحال کلیم راه رفتمو پله و اسکات و اب گرم و پونه و زعفرون و ….
شب خوابیدم الان خوب شدم😂دوتا تیکه کوجیک هم ترشح خونیدیدم .
ی سانت بودم الان میخوام برم راه برم باز ب امید اینکه حداقل دو سانت بشم بستزی بشم ولی دیگه فردا هر طوری شده بستری میکنم خودمو
بله عزیزم ریا نباشه وقت زایمانته دیگ😂
احتمالا اول انقباض
با درد شروع نمیشه
عزیزم مگه الان نباید زایمان میکردی 🫡
برای معاینه هم هست
اگر منظم هستن درد زایمانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.