چون نیمه اولن زود تر میرن دیگه امسال میرن الان من بچه خواهرم ۶ سالگی رفت اول امسال ک ۷ سالش شده تموم شد 😅 میتونیم نفرسیش از سال بعد بفرسی ک بزرگتر بشن بستگی بخودت داره
پیش فعلا اجباری نیس پسر منم امسال میشه ۶ یالش نیمه اولیه نمیدونم چکار کنم بفرستم نفرستم
نیمه اولی حساب میشه میره پیش
سال دیگه کلاس اول
بله .
بله گلم
اخه حساب میکنم الان ۴ و نیم سالشه
پسر منم ۱۴۰۰ خرداد دنیا آمده
بله......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.