مامانا دخترم مرداد ۱۴۰۰ بدنیا اومده امسال باید بره پیش ؟؟؟؟

۸ پاسخ

چون نیمه اولن زود تر میرن دیگه امسال میرن الان من بچه خواهرم ۶ سالگی رفت اول امسال ک ۷ سالش شده تموم شد 😅 میتونیم نفرسیش از سال بعد بفرسی ک بزرگتر بشن بستگی بخودت داره

پیش فعلا اجباری نیس پسر منم امسال میشه ۶ یالش نیمه اولیه نمیدونم چکار کنم بفرستم نفرستم

نیمه اولی حساب میشه میره پیش
سال دیگه کلاس اول

بله ‌.

بله گلم

اخه حساب میکنم الان ۴ و نیم سالشه

پسر منم ۱۴۰۰ خرداد دنیا آمده

بله......

سوال های مرتبط

مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری